- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طبازة، خليل بن نمر | |
dc.contributor.author | الشهراني، سعيد بن هادي بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:57:22Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:57:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125541 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاطفال المعوقون عقليا - تعليم | |
dc.subject.other | لعب الأطفال المعوقين - علم نفس | |
dc.title | العاب الاطفال المنفذة من بقايا الخامات المستهلكة كمدخل للنمو المعرفي والحس حركي للمعاقين عقليا | |
dc.identifier.id | .b12138885 | |
dc.identifier.callnum | 14273 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 190 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00291894 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14273.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 43.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14273.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 314.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14273.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 134.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14273.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 227.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14273.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14273.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14273.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 113.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)