- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، فريد بن علي | |
dc.contributor.author | زكري، عبد اللطيف بن احمد بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:41:39Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:41:39Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125521 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية - مناهج | |
dc.title | مدى تحقيق الانشطة المدرسية لاهداف مقررات التربية الاسلامية بالمرحلة المتوسطة | |
dc.identifier.id | .b12095990 | |
dc.identifier.callnum | 15508 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 270 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00286462 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15508.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 70.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15508.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 269.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15508.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 439.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15508.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15508.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15508.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 4.38 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15508.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 127.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)