- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر صالح | |
dc.contributor.author | العصيمي، تركي بن دغيم بن محيسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:37:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:37:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125515 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | إدارة التغيير | |
dc.subject.other | مديرو المدارس - ممارسة ادارة التغيير - السعودية | |
dc.title | واقع ممارسة ادارة التغيير لدى مديري المدارس الثانوية بمدينة الطائف من وجهة نظر المشرفين التربويين | |
dc.identifier.id | .b12095709 | |
dc.identifier.callnum | 14266 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 116 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00286421 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14266.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14266.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 109.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14266.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 112.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14266.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 237.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14266.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 378.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14266.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 128.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14266.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 120 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)