- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نياز، حياة بنت عبد العزيز | |
dc.contributor.author | مطر، هبة بنت احمد بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:29:41Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:29:41Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125506 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - الاهداف السلوكية | |
dc.subject.other | دور الاسرة المسلمة في تربية اولادها | |
dc.title | دور الاسرة في تعزيز قيم السلام لدى الناشئة من منظور تربوي إسلامي | |
dc.identifier.id | .b12095400 | |
dc.identifier.callnum | 14257 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 200 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00286383 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14257.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.95 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14257.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 184.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14257.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 103.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14257.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 207.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14257.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 533.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14257.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 376.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14257.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 220.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)