- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فهيم، محمد بن عيسى | |
dc.contributor.author | الفيفي، زيد بن سليمان بن يزيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:18:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:18:56Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125491 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | [القيم الاسلامية المتضمنة في مقرر اللغة الانجليزية بالصف الثالث ثانوي بالمملكة العربية السعودية [رسالة جامعية]] | |
dc.identifier.id | .b12093518 | |
dc.identifier.callnum | 14242 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 102 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00286115 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14242.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14242.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 204.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14242.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 187.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14242.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 262.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14242.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 485.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14242.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 236.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14242.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 220.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)