- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ثابت، محمد بن جعفر | |
dc.contributor.author | الغامدي، عبد الله بن عبد الرحمن بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:11:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:11:01Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125480 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التفكير الناقد - دراسة وتعليم | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي - السعودية | |
dc.title | الاسلوب المعرفي ( الاعتماد - الاستقلال عن المجال ) والتفكير الناقد لدى عينة من طلاب المرحلة الثانوية بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b12091911 | |
dc.identifier.callnum | 14210 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 101 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00285924 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14210.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 534.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14210.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 216.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14210.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 202.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14210.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 215.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14210.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 316.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14210.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 162.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14210.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 130.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)