- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قناديلي, جواهر بنت أحمد بن صديق | |
dc.contributor.author | قناديلي، رؤى بنت محمد بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T13:00:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T13:00:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125466 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مديرات رياض الأطفال | |
dc.title | تطوير آدء مديرات مدارس رياض الأطفال الأهلية بمدينة جدة في ضوء الإتجاهات المعاصرة من وجهة نظر الهيئة الإدارية والتعليمية | |
dc.identifier.id | .b12089618 | |
dc.identifier.callnum | 15079 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433هـ | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 171ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00285615 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15079.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.93 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15079.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 305.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15079.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 322.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15079.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 327.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15079.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 880.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15079.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 462.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15079.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 394.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)