- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | احمد، ثروت بن متولي بن خليل | |
dc.contributor.author | الشافعي، امل بنت درويش بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:41:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:41:42Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125441 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الفنية | |
dc.title | استنباط مفردات تشكيلية معاصرة مستوحاة من الوحدات الزخرفية لازياء الشعودب كمدخل لاثراء العمل الفني | |
dc.identifier.id | .b12080895 | |
dc.identifier.callnum | 14699 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 188ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00284665 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14699.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 74.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 348.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 491.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14699.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 2.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14699.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 4.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14699.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 533.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14699.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 236.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)