- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | |
dc.contributor.author | الحربي، جميلة بنت عايد بن مريع الرويثي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:28:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:28:56Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125425 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | |
dc.title | تصور مقترح لتفعيل وظائف الإشراف التربوي في ضوء الإتجاهات التربوية الحديثة ومتطلبات مجتمع المعرفة | |
dc.identifier.id | .b12071742 | |
dc.identifier.callnum | 12876 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.description.extent | 224 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00283591 | |
dc.description.theses | رسالة الدكتوراه | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12876.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12876.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 66.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12876.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 37.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12876.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 106.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12876.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 385.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12876.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12876.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 113.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)