- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الشهري, محمد بن فايز بن عبدالرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:27:32Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:27:32Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125423 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | |
dc.subject.other | تكنولوجيا النانو | |
dc.title | فعالية برنامج تعليمي قائم على الوسائط المتعددة في إكساب طلاب الصف الثاني الثانوي مفاهيم تكنولوجيا النانو وإتجاهاتهم نحوها | |
dc.identifier.id | .b12071110 | |
dc.identifier.callnum | 12874 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.description.extent | 402 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00283514 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12874.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12874.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 244.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12874.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 242.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12874.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 302.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12874.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 8.93 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12874.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 8.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12874.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 282.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)