- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | - |
dc.contributor.author | بدر، رأفت بن إسماعيل بن إبراهيم | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:26:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:26:43Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125422 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | تصور مقترح لتفعيل معايير الإنضباط وجودة الأداء لدى القوى العاملة في قطاع التعليم من منظور تربوي إيسلامي | - |
dc.identifier.id | .b12071109 | - |
dc.identifier.callnum | 12873 | - |
dc.type.format | لدكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1434 | - |
dc.description.extent | 299 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00283513 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12873.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12873.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 189.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12873.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 142.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12873.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 312.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12873.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 811.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12873.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 486.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12873.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 240.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)