- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | منصور، السيد العراقي سعد | |
dc.contributor.author | حكمي، علي بن أحمد بن مساوي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:07:23Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:07:23Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125399 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | بشار بن برد العقيلي، - 95-167 هـ | |
dc.subject.other | أبو نواس، الحسن بن هانئ بن عبد الأول، - 146-198 هـ | |
dc.subject.other | الشعر العربي - تاريخ ونقد - العصر العباسي الأول، 750-846 | |
dc.title | التيار الذهني في شعر بشار وأبي نواس : دراسة تحليلية موازنة | |
dc.identifier.id | .b1206211x | |
dc.identifier.callnum | 12834 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | اللغة العربية وآدابها | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.description.extent | 231 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00282320 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12834.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12834.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12834.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 58.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12834.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 18.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12834.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 225.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12834.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 98.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12834.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 9.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)