- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مخمير، هشام محمد إبراهيم | |
dc.contributor.author | العصماني، عبد الله بن إبراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:44:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:44:01Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125371 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العنف المدرسي | |
dc.title | العنف المدرسي وعلاقته بالنمو الأخلاقي لدى عينة من طلاب المرحلة الثانوية بتعليم محافظة الليث | |
dc.identifier.id | .b12057952 | |
dc.identifier.callnum | 14648 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 140 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00281823 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14648.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 757.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14648.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 63.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14648.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 13.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14648.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 84.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14648.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 178.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14648.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 118.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14648.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 51.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)