- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليماني، محمد بن حمزة | |
dc.contributor.author | المعافى، محمد بن أحمد بن سراج | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:37:07Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:37:07Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125362 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدراك | |
dc.subject.other | الإدراك - علم نفس | |
dc.title | السرعة الإدراكية وعلاقتها بالاسلوب المعرفي ( الأعتماد - الإستقلال ) لدى عينة من طلاب المرحلة الثانوية بمحافظة الليث | |
dc.identifier.id | .b12056832 | |
dc.identifier.callnum | 14642 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 122 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00281647 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14642.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14642.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 255.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14642.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 139.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14642.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 228.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14642.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 440.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14642.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 276.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14642.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 186.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)