- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، حسين بن عبد الفتاح | |
dc.contributor.author | القرني، عبد الله بن محمد بن بيشي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:33:17Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:33:17Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125356 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الأطفال المعوقون - تعليم | |
dc.subject.other | المعوقون - تعليم | |
dc.title | فاعلية استخدام التعزيز الرمزي وتكلفة الإستجابة في خفض السلوك العدواني لدى الطلاب المتخلفين عقليا بمدارس الدمج الإبتدائية | |
dc.identifier.id | .b1205673x | |
dc.identifier.callnum | 14537 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 147 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00281617 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14537.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14537.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14537.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 59.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14537.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 87.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14537.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 434.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14537.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 228.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14537.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 130.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)