- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، علي بن مصلح بن صالح | |
dc.contributor.author | البقمي، خالد بن عائش بن ردعان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:24:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:24:26Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125343 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذات - تطوير | |
dc.subject.other | الذات - علم نفس | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | تطوير الذات في ضوء التربية الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b12055037 | |
dc.identifier.callnum | 14524 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 228 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00281434 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14524.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 50.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14524.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 244.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14524.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 65.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14524.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 761.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14524.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14524.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14524.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 96.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)