- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبد الله بردي | |
dc.contributor.author | المفلحي، ربا بنت حامد سعد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:09:02Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:09:02Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125324 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدارس - مواجهة الكوارث | |
dc.title | واقع التخطيط لمواجهة الكوارث الطبيعية في مدارس التعليم العام | |
dc.identifier.id | .b1205138x | |
dc.identifier.callnum | 14548 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 196 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280958 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14548.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 24.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14548.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 39.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14548.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 56.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14548.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 115.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14548.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 313.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14548.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 171.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14548.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 52.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)