- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زين الدين، محمد بن مجاهد | |
dc.contributor.author | العمري، ماشي بن صاحب بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:00:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:00:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125314 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإسلام والعولمة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | دور المؤسسات التربوية في مواجهة بعض مظاهر العولمة من منظور التربية الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b12050398 | |
dc.identifier.callnum | 14542 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 191 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280836 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14542.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.98 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14542.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 77.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14542.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 64.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14542.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 63.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14542.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 286.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14542.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 134.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14542.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 77.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)