- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد صالح | |
dc.contributor.author | الشهراني, ساعد عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T10:52:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T10:52:43Z | - |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125301 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | تدريس اللغة الانجليزية في المدارس النائية بمنطقة عسير دراسة عن الوسائل التعليمية | |
dc.identifier.id | .b12049396 | |
dc.identifier.callnum | 14037 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1424 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 116 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280755 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14037.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14037.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 29.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14037.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 42.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14037.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 44.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14037.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 204.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14037.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 83.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14037.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 15.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)