- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | البركات, علي أحمد | |
dc.contributor.author | العنزي، نايف بن حجي بن خلف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T10:52:08Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T10:52:08Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125300 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدرسون السعوديون--تدريب الكتروني | |
dc.title | فاعلية التعلم المدمج في إكساب مهارات وحدة الإنترنت في برنامج التعليم للمستقبل لمعلمي المرحلة الثانوية واتجاهاتهم نحوه | |
dc.identifier.id | .b12049311 | |
dc.identifier.callnum | 14636 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 283 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280743 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14636.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.92 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14636.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 73.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14636.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 34.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14636.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 123.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14636.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 369.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14636.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 123.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14636.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 57.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)