- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، خديجة بنت محمد بن سعيد | |
dc.contributor.author | الحازمي, دعاء بنت احمد حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T10:48:18Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T10:48:18Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125294 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الفيزياء - طرق تدريس - المرحلة الثانوي | |
dc.title | استخدام المعمل الافتراضي في تدريس وحدة من مقرر الفيزياء في تحصيل طالبات الصف الثاني ثانوي | |
dc.identifier.id | .b1204913x | |
dc.identifier.callnum | 14029 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 349ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280714 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14029.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14029.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 31.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14029.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 47.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14029.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 71.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14029.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 349.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14029.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 190.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14029.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)