- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الشامي، هيفاء بنت حسن بن مصطفى | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T10:42:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T10:42:09Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125284 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | برامج التطوير المهني لعضوات هيئة التدريس بجامعة ام القرى من وجهة نظرهن. تصور مقترح | |
dc.identifier.id | .b12048720 | |
dc.identifier.callnum | 12767 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 277 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00274420 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12767.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 20.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12767.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 126.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12767.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 148.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12767.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 130.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12767.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 191.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12767.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 141.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12767.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 62.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)