- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي, سهيل بن سالم بن سلمان الصبحي | |
dc.contributor.author | الحربي,فاطمة بنت عبدالله بن مساعد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T10:09:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T10:09:56Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125237 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرسم الكاريكاتيري | |
dc.title | الإتجاهات الفنية للرسم الكاريكاتيري في الصحف السعودية | |
dc.identifier.id | .b12034642 | |
dc.identifier.callnum | 11965 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 هـ | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 291ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280075 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11965.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 37.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11965.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 130.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11965.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 130.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11965.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 97.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11965.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 289.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11965.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 168.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11965.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 98.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)