- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصائغ, عبد الله بن عبد العزيز | |
dc.contributor.author | القرني, فاطمة محمد علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:52:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:52:11Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125213 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي - الفقه - المرحلة الثانوية | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.title | الفقر وعلاقته بالتحصيل الدراسي لدى طالبات المرحلة الثانوية: دراسة مسحية مطبقة على طالبات المرحلة الثانوية بمدينة الرياض | |
dc.identifier.id | .b12028186 | |
dc.identifier.callnum | 14452 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | العلوم الإجتماعية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | الخدمة الاجتماعية | - |
dc.description.extent | 170 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00279692 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14452.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14452.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 129.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14452.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 201.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14452.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 472.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14452.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 163.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14452.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 304.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)