- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، خديجة بنت محمد بن سعيد | |
dc.contributor.author | الجفري, سماح بنت حسين بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:47:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:47:43Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125207 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام غرائب صور ورسوم الافكار الابداعية لتدريس مقرر العلوم في تنمية التحصيل وبعض عادات العقل لدى طالبات الصف الاول المتوسط بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1202496x | |
dc.identifier.callnum | 12733 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 170 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00268493 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12733.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 32.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12733.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 271.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12733.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 97.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12733.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 348.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12733.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12733.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 890.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12733.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 172.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)