- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحارثي، زايد بن عجير | |
dc.contributor.author | الزبيدي، محمد بن حسن بن يحيى | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:33:53Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:33:53Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125187 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الطلاب - علم نفس | |
dc.title | بناء بطارية اختبار للاستعداد الدراسي واختيار التخصص لطلاب الصف الاول الثانوي في محافظة القنفذة | |
dc.identifier.id | .b12020369 | |
dc.identifier.callnum | 14350 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 146ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00279190 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14350.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 25.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14350.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 184.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14350.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 179.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14350.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 192.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14350.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14350.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 910.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14350.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 152.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)