- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي, سليمان بن محمد | |
dc.contributor.author | الشهري، محمد هادي علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:28:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125179 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القرآن - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية برنامج قائم على استخدام نشاطات القراءة في تنمية مهارات الفهم القرائي والاتجاه نحوها لدى تلاميذ الصف السادس الابتدائي | |
dc.identifier.id | .b12019744 | |
dc.identifier.callnum | 14387 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 408 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00279160 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14387.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 27.94 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14387.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 93.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14387.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 37.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14387.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 154.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14387.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 333.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14387.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 138.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14387.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 122.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)