- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سالم, محمد بن محمد | |
dc.contributor.author | خان, عاصم بن عبدالله بن عبدالمجيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:12:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:12:27Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125161 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القرآن - تلاوة | |
dc.subject.other | القرآن--تلاوة - تعليم | |
dc.title | الاخطاء الشائعة في تلاوة القران الكريم وتجويده لدى طلاب الصف الثالث ثانوي في مكة المكرمة وسبل العلاج | |
dc.identifier.id | .b12017541 | |
dc.identifier.callnum | 14345 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | ورقة.172 | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278997 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14345.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14345.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 90.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14345.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 53.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14345.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 98.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14345.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 378.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14345.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 180.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14345.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 70.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)