- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، عبيد الله بن صلاح | |
dc.contributor.author | السلمي، علي بن رزق بن حمود | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:47:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:47:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125129 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الطلاب - إدارة الوقت - السعودية | |
dc.subject.other | إدارة الوقت | |
dc.title | ادارة الوقت لدى طلاب المرحلة الثانوية بالعاصمة المقدسة في الانظمة التعليمية المختلفة من وجهة نظرهم | |
dc.identifier.id | .b12014497 | |
dc.identifier.callnum | 14330 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 105ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278794 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14330.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14330.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14330.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 32.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14330.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 102.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14330.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 285.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14330.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 131.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14330.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 91.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)