- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السيد، محمد بن عبد الرؤوف | |
dc.contributor.author | السلمي، سلطان بن رجاءالله بن سلطان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:42:08Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:42:08Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125121 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاسر السعودية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | المضامين التربوية المستنبطة من سورة التحريم وتطبيقاتها في واقع الاسرة المعاصر | |
dc.identifier.id | .b12013067 | |
dc.identifier.callnum | 14326 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 181 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278694 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14326.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14326.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 65.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14326.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 26.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14326.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 102.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14326.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 184.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14326.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 98.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14326.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 71.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)