- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، عبيد الله بن صلاح | |
dc.contributor.author | اللحياني، بليغ بن حمدي بن عاتق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:39:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:39:03Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125116 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مديرو المدارس - السعودية | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.title | اتجاهات مديري مدارس التعليم العام الحكومية بمدينة مكة المكرمة نحو الصلاحيات الجديدة الممنوحة لهم | |
dc.identifier.id | .b12012786 | |
dc.identifier.callnum | 14322 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 160 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278670 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14322.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14322.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 345.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14322.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 141.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14322.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 270.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14322.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 648.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14322.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 201.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14322.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 251.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)