- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | التوباني، مصطفى بن طه | |
dc.contributor.author | المهداوي، سعيد بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:38:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:38:21Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125115 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العنف الطلابي | |
dc.title | درجة استخدام مديري المدارس المتوسطة للاسلوب الوقائي في مواجهة العنف الطلابي في مدارسهم | |
dc.identifier.id | .b12012609 | |
dc.identifier.callnum | 14321 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 176ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278656 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14321.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 51.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14321.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 385.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14321.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 609.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14321.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14321.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 4.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14321.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14321.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 187.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)