- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد | |
dc.contributor.author | الهلالي، عطية بن يتيم بن عطية | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:37:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:37:06Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125113 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاتصال اللغوي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | واقع الاتصال اللغوي الشفهي في التدريس بين معلمي اللغة الانجليزية وطلاب المرحلة المتوسطة | |
dc.identifier.id | .b1201221x | |
dc.identifier.callnum | 14319 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 139 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278632 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14319.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 20.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14319.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 186.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14319.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 274.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14319.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 722.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14319.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14319.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14319.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 113.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)