- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أبو حسين، آمال حمزة المرزوقي | |
dc.contributor.author | الثبيتي، نادية بنت منور بن غباش | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:27:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:27:58Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125100 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التفكير الابداعي | |
dc.title | مدى ممارسة عضوات هيئة التدريس بالتربية بجامعة ام القرى لاستراتيجيات تنمية التفكير الابداعي من وجهة نظر طالبات الدراسات العليا | |
dc.identifier.id | .b1200876x | |
dc.identifier.callnum | 14315 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 138 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278416 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14315.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14315.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 200.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14315.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 134.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14315.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 280.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14315.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 446.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14315.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 224.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14315.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 185.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)