- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عبد الرحمن بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الغامدي، وفاء بنت احمد بن فرحة | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:25:40Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:25:40Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125097 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الصحابة - طرق تدريس | |
dc.title | الكفايات النوعية اللازمة لمعلمات التربية الاسلامية نحو تدريس موضوعات تراجم الصحابة في مادة مصطلح الحديث بالمرحلة المتوسطة بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12008618 | |
dc.identifier.callnum | 14312 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 193 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278406 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14312.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14312.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 145.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14312.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 102.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14312.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 186.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14312.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 488.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14312.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 236.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14312.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 216.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)