- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | التل، شادية بنت احمد | |
dc.contributor.author | الحارثي، فاطمة بنت احمد بن عواض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T08:00:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T08:00:34Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125060 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | طلاب الجامعة - علم نفس | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | اساليب التعلم واساليب التفكير لدى طلبة جامعة ام القرى وعلاقتها ببعض المتغيرات | |
dc.identifier.id | .b12001107 | |
dc.identifier.callnum | 12972 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 121 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00278033 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12972.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12972.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 198.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12972.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 276.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12972.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 236.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12972.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 706.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12972.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 247.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12972.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 252.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)