- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جاد الرب، هشام بن فتحي | |
dc.contributor.author | العتيبي، اشرف بن احمد بن عواض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:52:47Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:52:47Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125049 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - طرق تدريس | |
dc.title | دراسة تقويمية لصحة استخدام اسلوب التباين في دراسة رسائل الماجستير والدكتوراه في التربية في جامعة ام القرى، عبر الفترة الزمنية (1421-1430هـ) | |
dc.identifier.id | .b11989932 | |
dc.identifier.callnum | 12961 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 128 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00277498 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12961.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12961.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 198.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12961.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 147.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12961.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 209.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12961.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 370.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12961.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 235.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12961.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 159.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)