- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | السفياني، ماجد بن سفر بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:51:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:51:26Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125047 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة مشاركة المعلمين في اتخاذ القرارات المدرسية. دراسة ميدانية من وجهة نظر معلمي المرحلة الثانوية في محافظة الطائف | |
dc.identifier.id | .b11987376 | |
dc.identifier.callnum | 13335 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 139 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00277369 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
13335.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.76 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa13335.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 114.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse13335.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 83.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont13335.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 152.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind13335.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 274.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu13335.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 158.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title13335.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 87.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)