- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | - |
dc.contributor.author | الهذلي، سليم بن عمر بن معيوف | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:39:45Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:39:45Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125030 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | درحة اسهام الادارة المدرسية في تحقيق اهداف التربية الامنية لدى طلاب المرحلة الثانوية بمدينة مكة المكرمة من وجهة نظر المديرين والوكلاء | - |
dc.identifier.id | .b11975623 | - |
dc.identifier.callnum | 12993 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1433 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 157ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00277015 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12993.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12993.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12993.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 69.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12993.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 107.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12993.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 379.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12993.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12993.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 66.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)