- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بار، عبد المنان ملا معمور،1368 هـ | |
dc.contributor.author | الزهراني، محمد بن ابراهيم بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:37:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:37:19Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125026 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | كفايات قواعد تنظيم السلوك والمواظبة ودورهما في الانضباط السلوكي لطلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظر المرشدين وادارة المدرسة بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11975131 | |
dc.identifier.callnum | 12684 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 94 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00265218 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12684.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12684.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 231.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12684.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 82.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12684.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 153.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12684.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12684.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 856.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12684.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 125.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)