- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياركندي، آسيا حامد محمد | |
dc.contributor.author | العريني، شروق بنت عبد الرحمن بن عثمان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:24:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:24:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125007 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | دور معلمة رياض الاطفال كمعلمة ومتعلمة في ضوء المعايير المهنية المعاصرة بين الممارسة ومعوقات التفعيل | |
dc.identifier.id | .b11972373 | |
dc.identifier.callnum | 12990 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 160 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276886 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12990.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12990.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 158.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12990.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 105.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12990.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 129.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12990.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 279.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12990.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 177.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12990.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 125.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)