- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدهماني، دخيل الله محمد عيضة | |
dc.contributor.author | الشهراني، خليل بن محمد بن عبد الله ال عمير | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:24:00Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:24:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125006 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مستوى تمكن معلمي الصف الاول الابتدائي من اساليب تنمية مهارات القراءة لدى تلاميذهم | |
dc.identifier.id | .b11972348 | |
dc.identifier.callnum | 12989 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 154 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276883 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12989.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12989.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 177.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12989.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 175.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12989.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 201.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12989.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12989.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12989.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 1.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)