- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مخيمر، هشام بن محمد بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | العمري، مرزوق بن احمد بن عبد المحسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:20:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:20:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124999 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الضغوط النفسية المدرسية وعلاقتها بالانجاز الاكاديمي ومستوى الصحة النفسية لدى عينة من طلاب المرحلة الثانوية بمحافظة الليث | |
dc.identifier.id | .b11971666 | |
dc.identifier.callnum | 12984 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 157 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276838 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12984.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12984.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 244.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12984.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 182.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12984.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 298.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12984.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 686.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12984.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 270.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12984.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 248.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)