- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السيد، محمد بن عبد الرؤوف بن عطية | |
dc.contributor.author | الزهراني، علي بن احمد بن عطية | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:18:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:18:27Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124996 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الجوانب التربوية في تعامل الرسول صلى الله عليه وسلم مع انس بن مالك رضي الله عنه وتطبيقاته التربوية | |
dc.identifier.id | .b1197140x | |
dc.identifier.callnum | 12981 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 160 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276807 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12981.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 46.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12981.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 299.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12981.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 539.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12981.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 600.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12981.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12981.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12981.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 134.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)