- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، محمد بن صالح بن علي | - |
dc.contributor.author | اكرم، حسناء بنت احمد بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:10:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:10:05Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124981 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | فاعلية استخدام استراتيجية رسوم الكاريكاتيير في تدريس التربية الاسرية على تنمية التحصيل الدراسي لدى تلميذات الصف السادس الابتدائي بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11966853 | - |
dc.identifier.callnum | 12655 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1432 | - |
dc.description.extent | 217 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00264552 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12655.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 52.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12655.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 119.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12655.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 85.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12655.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 159.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12655.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 334.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12655.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 147.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12655.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 114.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)