- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، خديجة بنت محمد بن سعيد | - |
dc.contributor.author | الحارثي، حصة بنت حسن بن حاسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:08:18Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:08:18Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124978 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | اثر الاسئلة السابرة في تنمية التفكير التأملي والتحصيل الدراسي في مقرر العلوم لدى طالبات الصف الاول المتوسط في مدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11966774 | - |
dc.identifier.callnum | 12653 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1432 | - |
dc.description.extent | 239ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00264545 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12653.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.95 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12653.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 350.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12653.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 337.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12653.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 287.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12653.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 669.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12653.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 347.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12653.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 269.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)