- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | - |
dc.contributor.author | عسيلان، بندر بن خالد بن حسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:07:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:07:43Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124977 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | العلوم - مناهج - المرحلة الابتدائية - السعودية | - |
dc.title | تقويم كتاب العلوم المطور للصف الاول المتوسط في ضوء معايير الجودة الشاملة | - |
dc.identifier.id | .b11966713 | - |
dc.identifier.callnum | 12652 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1432 | - |
dc.description.extent | 115 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00264539 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12652.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 974.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 100.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 132.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12652.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 106.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12652.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 391.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12652.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 205.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12652.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 215.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)