- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر صالح | |
dc.contributor.author | المالكي، نور بن مسعود بن سعد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:50:40Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:50:40Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124948 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | المشكلات الادارية والتعليمية في المدارس المشتركة بمحافظة الليث التعليمية من وجهة نظر المشرفين التربويين ومديري المدارس | |
dc.identifier.id | .b11960449 | |
dc.identifier.callnum | 13546 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 140 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276314 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
13546.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 31.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa13546.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 378.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse13546.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 543.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont13546.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 980.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind13546.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu13546.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title13546.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 156.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)