- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | الحارثي، وصل الله بن عيضة بن حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:49:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:49:28Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124946 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مستويات العلاقة الانسانية السائدة في المدارس الثانوية كمايتصورها المديرون والمعلمون بمحافظة الطائف | |
dc.identifier.id | .b11960413 | |
dc.identifier.callnum | 13545 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 109 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276311 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
13545.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa13545.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 100.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse13545.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 37.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont13545.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 92.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind13545.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 282.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu13545.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 95.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title13545.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 85.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)