- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، علي بن مصلح بن صالح | |
dc.contributor.author | الشهري، احمد بن عوض بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:47:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:47:43Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124943 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | دور التربية باللعب في تنمية القيم الخلقية لطلاب المرحلة الابتدائية . تصور مقترح في ضوء التربية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b11959848 | |
dc.identifier.callnum | 13543 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 193ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00276268 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
13543.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa13543.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse13543.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 78.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont13543.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 163.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind13543.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 388.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu13543.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 257.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title13543.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 35.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)